Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Поняття про інформацію та її види. Три підходи до вивчення теорії інформації. Порівняння аналогової та цифрової обчислювальної техніки

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Державний іспит
Предмет:
Інші
Варіант:
1

Частина тексту файла

Поняття про інформацію та її види. Три підходи до вивчення теорії інформації. Порівняння аналогової та цифрової обчислювальної техніки Інформацію назив. відомістю, які можна отримати, передати, керувати, обробляти, зберігати. Інформація є міра різноманітності або однорідності в матеріалі , речовині та енергії у просторі та часі. Порівняння АТ та ЦТ 1. Точність АТ=102/1=103/1=104/1 Відношення Сигнал/Завада ЦТ=1010/1 2. Швидкодія АТ властивий паралельний алгоритм роботи. 3. Універсальність ЦОМ – універсальні,спеціалізовані ,а АОМ – спеціалізовані 4. Вартість  EMBED Visio.Drawing.11  3 підходи до вивчення теорії інформації: 1. Структурна теорія інформації 2. Статистична (поняття ентропії) 3. Семантична (Акад. Маркевич О.О. Вартість інфи тим вища, чим більше змін робиться в сфері керування) 2. Основні статичні та динамічні характеристики ІМС. Статичні 1. Передавальна характеристика (для інверсних елементів) Uп – напруга перемикача Uз+ - напр.додатн.завадост. Uз- - напр.від’ємн.завадостійк. ΔUн – зона невизначеності ΔUн = Un0 – Un' -------- - характеристика трігерів Шмідта 2.Вхідна характеристика – показник залежності Івх. Від Uвх. Використовуючи вхідні характеристики – знаходиться навантажувальна здатність вихідного каскаду. 3.Вихідна характеристика – залежність вихідної напруги Uвих. Від Інавантаження Існують деякі мікросхеми, що забезпечують втриччі більші значення Івих при цих самих значеннях U. Динамічні τсз – час середньої затримки τсз = t01 + t10 / 2 t01 – час перемикання з «0» на «1» t10 – час перемикання з «1» на «0» tз – t зріза : коли імпульс спадає tф – t фронта: коли імпульс зростає Найпростіший генератор Має бути не парна кількість диз’юкт.ел.-нестанд.стан.парна кількість низводить до станд.стану. Генератор з меншою част. має більш.елементів. Генератор може бути реалізований лише у нест.стані. Асоціативна пам’ять(регістрова)  EMBED Visio.Drawing.6  Береться ознака з запиту в пам'ять і ознака з поля інф. І ці ознаки порівнюються в схемі порівняння. Ящо ознаки співпали то слово читається з памяті. 4. Комп’ютерна архітектура рівня машинних інструкцій Відповідь Кожній комп’ютерній системі притамана ієрархічна низка впорядкованих архітектур. Можна казати про макроархітектури операційних систем, про архітектуру рівня машинних інструкцій, що знаходиться на межі програмних та апаратних засобів, про внутрішні мікроархітектури процесорів тощо. В контексті нашого курсу принципового значення набуває так звана архітектура рівня машинних інструкцій, що розташована, наближено. у середині вище зазначеної ієрархії архітектур. Архітектура комп’ютерної системи рівня машинних інструкцій (Instruction Set Architecture - ISA) – це абстрактне сприйняття машини (або ж означення фізичної системи, а в нас – це комплекс апаратних засобів та мікрокод) програмістом, який програмує цю машину мовою асемблер, або розробником фази генерування машинного коду деякого компілятора (тобто, системним програмістом). Нагадаємо, що асемблер визначають як мову класу “один в один”, тобто, як таку мову програмування, де кожному унікальному оператору мови відповідає унікальна машинна інструкція. Архітектура рівня машинних інструкцій розмежовує програмну та апаратну частини машини та визначає програмний інтерфейс із боку апаратних засобів до (системних) програм. Важливо, що архітектура визначає принципи організації обчислювальної системи. При цьому вона не відбиває керування та пересилання даних у межах процесора, конструктивні особливості логічних електронних схем та специфіку технології виробництва цих схем. Архітектура комп’ютера, передусім, подає: - видимі програмісту об’єкти, що містять дані (регістри, пам’ять, порти уводу-виводу тощо), - оператори зміни вмісту об’єктів (множини інструкцій), - інформацію про комбінування щойно зазначених операторів із метою (програмного) створення нових функцій на основі вже...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини